Experience_Italy_South_and_Beyond

„EXPERIENCE ITALY SOUTH AND BEYOND – Италианските ресторанти сетифицирани с марка Италианско гостоприемство промотират  Made in South of Italy„ 

Immagine2Италианска търговска камара в България беше избрана като партньор в проекта „EXPERIENCE ITALY SOUTH AND BEYOND – Италианските ресторанти сетифицирани с марка Италианско гостоприемство промотират  Made in South of Italy (Произведено в Южна Италия)„ със съдействието на ISNART ((ИЗНАРТ – Национален  институт за изследване на туризма), UNIONCAMERE (Унионкамере – Италиански съюз на Търговските камари, индустрия, земеделие и занаятчийство) и благодарение на Министерството на културното наследство и дейности на туризма и неговата интензивна подкрепа в промотирането на италианските хранителни и земеделски продукти, на традицията на италианските ресторанти в България, на хранителните продукти, произведени в териториите на Южна Италия: Базиликата, Калабрия, Кампания, Пулия, Сицилия, Сардиния.

Проектът предвижда провеждането на комуникационна кампания за промотиране в чужбина посредством стандартните канали и социални медии, специално създадена уеб платформа и организиране на промоционални събития, както в Италия така и в чужбина благодарение на италианските търгвски камари в съответните таргет дестинации: Белгия, Дания, Франция, Германия, Холандия, Полша, Великобритания, Чехия, Испания, Швеция, Швейцария, САЩ (град НюЙорк).

logo-OSPITALITA-ITALIANAМежду месеците юни и септември 2016 г. Италианска търговска камара в България ще организира промоционална седмица и специална гала вечер, имащи за цел валоризирането на  италианската еногастрономична  култура, в които ще вземат участие Италиански ресторанти сертифицирани с “Марка за италианско гостоприемство“.  Камарата ще се ангажира и с подбора на блогъри, журналисти и търговски фирми за участие в т.нар. famtrip /инфо турове и работни срещи, планирани в районите на Южна Италия, където чуждестранните делегации ще се срещнат директно с италианските фирми производители на паста, зехтин, сирене, месо, плодове и зеленчуци, зеленчукови консерванти, вина и сладкиши, сертифицирани с марките DOP, IGP, STG , DOC, DOCG, IGT

За повече информация се свържете с офиса на Италианска търговска камара в България: Роза Кузмано – Главен секретар, segretariogenerale@camcomit.bg – Елена Търкаланова – Заместник главен секретар, coordinatore@camcomit.bg, Тел. +359 (2) 846 32 80/1.

Промоции и продукция на туризмът и агробизнеса на Италианските  ресторанти сертифицирани с марка  Италианско гостоприемство промотират  Юг районите-„ЗАЕДНО ЗА ПЪРВИ ПЪТ“

Началото на  “ ITALIAN FOOD XP “ е в 12 европейски държави

Тази международна инициатива за първи път обединява и насърчаване, туристическите райони на избрани  стоки –  био, произход и местна марка, чрез многоезичена уеб – платформа  създадена от Isnart, който е интегриран  в мрежата на италиански ресторанти в 12 европейски страни подбрани и сертифицирани от марка Италианско гостоприемство .“

Това заяви Маурицио Мадалони, президент на  Isnart, който добави: „Ще е два месеца, септември и октомври, в Европа, където ще говори италианската храна и ще акцентра в непогрешимия вкуса на Юга, със сертификат и гаранция на веригата доставчици, която обединява продукти, производители, и ресторантьорите„.

Web banner_ProgettoFoodEXP

Над 200 италиански ресторанти в 12 европейски страни с 9 милиона клиенти годишно, избрани от над 2000 сертифицирани в чужбина под марка Италианско гостоприемство, които участват в инициативата, и 200 хиляди души през септември и октомври ще преживеят и изпитат емоциите на продуктите със типични ястия от шест района на Южна Италия и ще откриват туристическите забележителности и курортите.

Това са основните фигури на инициативата „ItalianFoodXP – Experience Italy South and Beyond, със съдействието на Isnart, Националния институт за изследвания в областта на туризма, със специалното участие на италианските търговски камари и с интензивната подкрепата на Министерството на наследство и дейности културното и туризма.

Проектът се обосновава на база данни и стратегия, която се фокусира върху насърчаване на производството на храни и вино от сертифицирани райони на Южна Италия и на около 400 производители, от който 40 избрани чрез публично прес- съобщение от специално създадена за целта уеб -платформа в мрежата на Италианските ресторанти в света сертифицирани с марка „Италианско гостоприемство „. Активна е и мултимедийна платформа (www.italianfoodxp.it) и Фейсбук страница за промотиране на всички участващи националности,  с възможност за споделяне на цялото съдържание в социалните мрежи.

Това е първата международна инициатива, която обединява всички области и туристически курорти в шестте южни района на Италия,  високите постижения на сертифицираната продукция (ЗНП и Био), благодарение  на промотирането от оф  и онлайн в 12 европейски държави (Обединено кралство, Швеция, Дания, Холандия, Белгия, Германия, Франция, Швейцария, Испания, Чехия, Полша и България).

Избраните производители, също ще въведат своята марка на клиентите на ресторанта чрез линкове към менюто, направени по време на тематичните седмици на храната от Южните райони, организирани в сътрудничество с Италианските търговски камари в чужбина, клиентите ще могат да получат информация за продуктите използвани в ястията и да опознаят техния район на произход, придружени от специалната инициатива за бъдещи ваканции,  довела ги за дегустация на храни и вино, за обогатяване на туристическия и културен бизнес.

Една седмица, в периода от септември до октомври, във всяка една от страните със сертифицирани италиански ресторанти ,ще предлагат в менюто на Mezzogiorno местната кухнята вдъхновена  от  Южна Италия.

Като част от седмицата, в някои ресторанти са планирани събитие изцяло посветени на юга, с развлекателни вечери, презентации и дегустация на сертифицирани продукти заедно с промутирането  на туристическите южни райони, с участието на местни производители на агробизнеса, журналисти,също така и с участието на местните италиански власти.

Инициативата включва, също така и една част в подкрепа на пазара на местни продукти и туристически фирми в Италия, участващите в инициативата чрез ежегодни  образователни екскурзии, които ще се проведет през септември и октомври във всяки един от шестте Южени региона, със съдействието на Търговски камари и присъствието на чуждестранни делегации от изброените страни, купувачи, вносители, туроператори, туристически агенции и производители експерти в хранително-вкусовата промишленост и туризма (около 400 професионалисти). Предвидени са ,работни срещи и посещения на фабрики.

Италианско_гостоприемство_Италианските_ресторанти_по_света

Проектът „Италианско гостоприемство – Италианските ресторанти по света – 2013 г.”

ospit itaUnioncamere (Унионкамере – Италиански съюз на Търговските камари, индустрия, земеделие и занаятчийство), в сътрудничество с FIPE (ФИПЕ – Федерация на Италия за публични дейности) и с оперативната подкрепа на ISNART (ИЗНАРТ – Национален  институт за иследване на туризма – дружество на Търговските камари, промотира проекта „Италианско гостоприемство – Италианските ресторанти по света”.

 Програмата е насочена към всички италиански ресторанти в чужбина, които гарантират спазването на качествените стандарти характерни за италианското гостоприемство.

 Целите на проекта са:

  • да развие и промотира традициите на италианските хранителни  и земеделски продукти и да валоризира италианската еногастрономична  култура;
  • да валоризира образа на италианските ресторанти по света, които гарантират спазването на качествените стандарти характерни за италианското гостоприемство;
  • да създаде международна мрежа, която да спомогне за реализирането на промоционални мероприятия на италианските деликатеси.

 Италианската Търговска Камара в България желае да представя този дух, който е в основа на марката: италианското гостоприемство, онова истинското, за което разстоянията са без значение и не познава граници.

Истинските действащи лица в инициативата са италианските ресторанти по света в качеството има на посланици, не само на вкуса, но и на истинския италиански дух, пресъздавайки атмосферата на далечната родина, но все така присъстваща. От значение е да се валоризират и промотират италианските еногастрономични продукти, които пресъздават историята и традициите на страната.

Но точно като всеки продукт Made in Italy, така и еногастрономията се нуждае от защита от фалшификати или от трудностите за намирането им на вътрешните местни пазари и дистрибуторски мрежи.

Марката „Италианско гостоприемство – Италиански ресторанти по света” стига до своята четвърто издание, след като сертифицира, през предишните си три,  над 1000 структури на италианското ресторантьорство в чужбина (от които 14 италиански ресторанта са сертифицирани в България).

Тези над 1000 италиански ресторанта по света, на базата на документална проверка на кандидатурите проведена от Комитета по Оценяване (технически орган съставен от експерти представящи институциите организатори), се оказва, че са гарантите на качествените стандарти на италианските продукти по света и на автентичността на типичните марки (DOP/IGP).

 Италианската Търговска Камара в България, с одобрението на Изпълнителния Комитет на Унионкамаре, подпомага и през текущата и следващата година промотирането на проекта. Целта е да се увеличи броя на италианските ресторанти по света и да се създаде истинска мрежа от предприемачи в света от Made in Italy.

 Виж приложените файлове: 

Гледай видео филмите за проекта предавани по Националните ТВ канали:

Информационно бюро „Марка Италианско Гостоприемство”

Италианска търговска камара в България

1000 София – бул. Княгиня Мария Луиза, 2

Бизнес център ЦУМ, ет. 5

Тел.: +359 2 8463280/1

Фкс: +359 2 9440869

ospitalita@camcomit.bg

ИТАЛИАНСКО ГОСТОПРИЕМСТВО ЗА ПРОЕКТИ ИТАЛИЯ 2015 – Мастер план на Правителството за ЕКСПО МИЛАНО 2015 Г.

Проектът „Италианско гостоприемство- италиански ресторанти по света” е включен в Календар Италия 2015 г., представен в Палацо Киджи от премиера Летта. Проектът включен като „Най-доброто от Италия” има за цел да изтъкне една от трите цели, които италианското правителството си е поставило за реализиране по време на ЕКСПО 2015: 2000 италиански ресторанта, сертифицирани с марката Италианско гостоприемство, ще се превърнат в един от ключовите елементи в „промотирането на ролята на Италия по света”.

Така че това е важно средство – както подчерта президента на Унионкамере, Феручо Дарданело – за закрила на италианската кулинария  и нейната вековна традиция, която трябва да бъде опазена и защитена от подправяне и фалшификации, за да се запази историята й, културата й, качеството и автентичността й; и в същото време, да бъдат защитени потребителите, насочвайки ги към тези ресторанти, където могат да намерят всички типични вкусови изкушения и оригинални италиански продукти. В същото време, предоставяме важна възможност на нашите италиански ресторанти в чужбина, истински „посланици” на нашата прелестна Италия в страните в които развиват дейността си и следователно важни за промотирането на видни мероприятия като Експо Милано 2015, посредством което нашата страна ще засили имиджа си навсякъде по света. Нека не забравяме, че именно храненето е водещата тема на Експо.

exexexПроектът „Италианско Гостоприемство – Италиански ресторанти по света”, който е създаден от Uнионкамаре, посреща своята пета годишнина и вече е обединил от предишните си 4 издания над 1400 структури на италианското ресторантьорство в чужбина (18 сертифицирани италиански ресторанта в България), гаранти на качествените стандарти на италианските продукти. И всичко това с целенасоченост промотиране на автентичността на типичните марки (DOP/IGP).

За 2014/2015 г. Италианската Търговска Камара в България има намерение да затвърди промоционалните си дейности и задействане на мрежата на италианските ресторанти по света в България, свързвайки ги функционално с дейностите, които вече извършва Унионкамаре – в тясно сътрудничество и със самите Италиански търговски камари в чужбина – в рамките на инициативите на Програма Италия 2015 „Мастер План на правителството за Експо Милано 2015„ и проекта „Италиански най-добри продукти: италианските ресторанти по света за Експо Милано 2015”.

 Унионкамаре възнамерява да заздрави мрежата на Италиански ресторанти по света за да реализира действия, целящи промотирането на системата от италиански фирми от разширената верига на агробизнеса. Генералната стратегия на проекта се базира на концепцията: „Да представим на света италианското качество” и предвижда поредица от действия, дейности, които ще се проведат в периода предшестващ, по време на и последващ Експо 2015 г., посредством  мрежата на  италианските камари, системата на италианските търговски камари в чужбина и мрежата на ресторантите, които са получили признанието „Италианско гостоприемство – Италиански ресторант по света”

За петото издание Италианската търговска камара в България продължава изпълнението на част от промоционални инициативи вече утвърдени на територията на страната посредством мащабна информационна кампания  на територията на страната в унисон с  целите на „Italian Quality Experience – il Bel Paese, историята й и нейното производство изложени на Експо 2015” промотирано от Унионкамаре.

 Посредством дейностите за промотиране  на проекта и целите му Италианската Търговска Камара в България смята да отговори на макро целите на системата на камарата:

  • да допринесе за увеличаване на потока от български посетители към палатите на Експо 2015;
  • да допринесе за нарастване на интереса на българските посетители към италианската храна;
  • да стимулира български икономически оператори да задълбочат познанията си за италианските производствени „екосистеми” чрез популяризиране на връзката между  качествените продукти в териториалния контекст;
  • да допринесе световното изложение в Експо 2015 да върне на Италия образ,  извън стереотипите, „съвременна”, фокусирана върху многобройните производствени звена, териториални и културни реалности.

 По изключение тазгодишното издание на  проекта  за италианско гостоприемство свързва името си с определението „Italian Quality Experience”, целейки да следва директивите посочени в Мастер план  на италианското правителството за Експо Милано 2015 

ITALIAN QUALITY EXPERIENCE: ОПИСАНИЕ НА ПРОЕКТА

  • Кликнете тук за да видите представянето на проекта в Power Point формат.
  • Прочетете  описанието на проекта  в изготвената от Италпланет статия през месец март 2014 г.

ITALIANQUALITY EXPERIENCE: ОПИСАНИЕ НА ПРОЕКТНИТЕ ДЕЙНОСТИ

1. Промоционални дейности (вдъхновени  от темите на Експо 2015 г.)

  • разпространение на информационни материали и промоционални дейности по  проекта за италианско гостоприемство сред операторите от сектора в България;
  • събития за  консуматори
  • събития за бизнеса

2. Промотиране на марката OI за набиране на нови италиански ресторанти по света с цел увеличаване  броя на онези, които да представят кандидатура за сертифициране:

  • информационна дейност за начина на получаване на марката;
  • напомняне и събиране на кандидатурите на ресторантите заинтересовани да получат марката „Италианско гостоприемство”;
  • създаване на кратък списък от оператори, които проявяват желание да бъдат посетени от представител на сдружението;
  • инспекционно посещение на кандидатиралите се структури;
  • оценяване и подбор на кандидатурите на базата на наличието на основните изискванията за получаване на марката „Италианско гостоприемство”;
  • окомплектоване на изискуемите документи и декларации за проекта ( меню, описание на съставките, и т.н.), фотографски материали за създаване на пълно досие за всеки посетен ресторант;
  • предаване на кандидатурите, подбрани при пълно спазване на изискванията, на Комитета по Сертифициране с цел да извърши необходимото оценяване за присъждане на марката „Италианско гостоприемство”.

 3. Поддържане и стимулиране на мрежата от ресторанти чрез мониторинг и проверка на вече сертифицираните такива за спазване  на изискванията:

  • инспекции на получилите сертификация ресторанти в предходни години, за да се потвърди  спазването на параметрите все още е в действие;
  • срещи през текущата година с ресторантьори, вносители и представители на дистрибуторската мрежа за предоставяне на нова информация така и за обсъждане на проблемите/възможностите за реализиране на италиански продукти на пазара (тренд на пазара, промени в законодателството, промени в тарифите, мита и начини за получаване на митнически сертификати и разрешения и т.н.);
  • действия за подкрепа и разпространение на информацията за конкурентното предимство на италианската гастрономична оферта.

Виж приложените файлове:

Събитие_Conferenza_Stampa_Italian Quality Experience_Unioncamere

Signa_Maris

SIGNA MARIS – Porti e aeroporti d’Italia come porte d’accesso alle bellezze culturali ed ai sapori delle Regioni del Sud: Campania, Calabria, Sicilia e Puglia

11165321_1434479093525061_9078912597494422906_n

Италианска търговска камара в България бе избрана като партньор на проекта Signa Maris  реализиран от Министерство накултурното наследство и дейности на Италия, в сътрудничество с Националната агенция за привличане на инвестиции и развитие на туристическите маршрути в Южна Италия и по специално „Бая – Неапол”, във връзка с разкриването на директен полет София – Неапол.

Целта на проекта Signa Maris е насърчаването на едно общо предложение за туризъм-култура-море, което би насърчило притока на туристи към Южна Италия. Проектът се осъществява също с подкрепата на Invitalia – италианската Национална агенция за привличане на инвестиции и развитие на компании и с оперативната подкрепа на 44 Италиански търговски камари по света.

Проектът представя един нов начин за възползване от италианските туристически предложения чрез мрежа от 38 малки и по-големи пристианища и аерогари в Пулия, Сицилия, Кампаня и Калабрия, които представляват естествен вход/ начин на достъп към територията.

С други думи, проектът се стреми да подобри притока на туристи като използва по-малките и по-малко популярните пристанища и аерогарите, чрез поставяне на фокуса на културното наследство, природните дадености и еногастрономическите традиции. По този начин се повишава способността за привличане на туристи към територията на Италия  и да подпомага и местния бизнес.

Pеализирани_проекти

DOING BUSINESS IN THE BALKAN AREA & IN TURKEY

image005Балканите представляват макрорегион, с който от много време Италия поддържа взаимоотношения на стратегическо партньорство, което се утвърждава прогресивно в последните няколко години, благодарение на географски благоприятното положение и на задълбочените исторически връзки, които придават напълно естествен характер на цялостната проекция на т.нар. „Система Страна”, която понастоящем препокрива с положение на „leadership” и да не забравяме изключителната стратегическа важност на възможностите произтичащи от политиките на развитие, продиктувани от Европейската комисия по отношение на някои Балкански страни. Именно Италианските търговски камари в периметъра на Балканите, които за да откликнат на предприемаческите необходимости, миналата година работиха в синхрон за развиването на планирането, което да облагодетелства нуждите на италианските малки и средни предприятия.

 Така се зароди идеята да се създаде мрежа от Италиански търговски камари на територията на страните от тази област, които да подходят към територията на която са разположени като към „мулти-пазар” и това да съответства с приоритетните критерии за работа в „система”, определени от Унионкамере, и които се прилагат годишно в предвиждането на финансовите ресурси предназначени за увеличаване на споделените проекти.Този проект се вписва в дейностите финансирани по Интеркамерален  Фонд .

 „Doing Business in the Balkans Area & in Turkey”, разглеждан със специфичен акцент, този на Балканите и на Средиземноморието, район в който Италианските търговски камари, Унионкамаре и Министерството на икономическото развитие вече са развивали и продължават да развиват интензивна дейност на промотиране и действия за партньорство, предвид нарастващия интерес на фирмите към този регион и които целят е да предложат по-големи възможности за бизнес на Италия, включвайки повече фирми от различни сектори в един и същ проекти давайки възможност на Италианските търговски камари партньори да включат повече италиански фирми според съответния сектор, да се информират и формират едновременно италианските оператори за правилата за достъп до различните замесени пазари, зона на Балканите и на Турция и за възможностите за участие на търгове и обществени поръчки от ЕК, увеличавайки по този начин възможностите за сделки.

 Водещ партньор: Италианска търговска камара в Солун

Италиански търговски камари партньори: Атина, София, Белград, Букурещ и Истанбул;

Партньори от Италия: Аспин Фрозиноне, Унионкамаре Молизе, Търговска камара на  Варезе и Търговска камара на Пескара.

Резултати: 584 В2В срещи (в Италия и в региона на Балканите и Средиземноморието) „Doing Business in the Balkans Area & in Turkey” е проект съфинансиран от Интеркамерален фонд и с подкрепата на Унионкамаре.

За по-подробна информация : www.ccie4business.eu

Energie rinnovabili: un’opportunità di sviluppo dei rapporti con la BulgariaEnergie rinnovabili: un’opportunità di sviluppo dei rapporti con la Bulgaria

CHAMBER PARTNERSHIP: УКРЕПВАНЕ И ПОДОБРЯВАНЕ НА ОПИТ И ДОБРИТЕ ПРАКТИКИ СЪС СИСТЕМАТА НА ИТАЛИАНСКИТЕ КАМАРИ

ВЪЗОБНОВЯЕМА ЕНЕРГИЯ: ВЪЗМОЖНОСТ ЗА РАЗВИТИЕТО НА ОТНОШЕНИЯТА ИТАЛИЯ  – БЪЛГАРИЯ – 21.07.2011 – Рим

Проектът е резултат от споделянето на актуални инициативи и стратегии за изпълнение с някои структури към Италианските търговски камари част от мрежата Er – Възобновяеми Енергийни източници, към която Италианската Търговска Камара в България стана член през ноември 2010 г. Мрежата Er, промоцирана от Unioncamere и координира Dintec – консорциум между камерите  и ENEA, има за цел да представи и разпространи по координираните метод инициативи и най-добрите практики, реализирани от италиански търговски камари за развитието на възобновяемите енергийни източници в земеделския и агро-бизнес секторите, подкрепяйки бизнеса да комбинират заедно дейности свързани със сеското стопанство, отношения в цялостната производствена верига ползите за околната среда, ефективността и икономията на енергия. Идеята по проекта е поставено в тясно взаимно допълване и единодействие с предложенията от мрежата на Италианските търговски камари във Франкфурт и Мюнхен, като има за цел да се постигне интернационализация с фирмите от България, работещи и участващи в проекти на Италианските търговски камари, чрез насърчаване трансфер на технологии и знания, бизнес връзки, включително и намиране на възможности за достъп до местни програми за стимулиране от структурни фондове на Общността за развитие на технологии и международно сътрудничество, свързани с възобновяемата енергия.

 

ИТАЛИАНСКОТО ГОСТОПРИЕМСТВО – ИТАЛИАНСКИТЕ РЕСТОРАНТИ ПО СВЕТА

 

PROGETTO  d’area a partecipazione delle CCIE delle Aree Est Europa e BalcaniPROGETTO  d’area a partecipazione delle CCIE delle Aree Est Europa e Balcani

ПРОЕКТ ЗОНА ЕВРОПА  с участието на Италианските търговски камари от Югоизточна Европа и Балканите

“Italian Desk Sud-Est: Италианските търговски камари в услуга на фирмите на териториите на новоприсъединилите се страни членки и на страните кандидати  за проактивно участие в европейските програми  2007 – 2013.

Специален проект съфинансиран от Министерството на Международната търговия, Италия със средства по закон  518/70, в който участват Италианските търговски камари в чужбина (CCIE) от Словакия, Румъния, Унгария, Турция, Чешка република, България и Белгия, страна, в която Камарата развива много важна обучителна и квалификационна дейност. Касае се за инициатива, която чрез активиране и свързване в мрежа на седем пункта за информация и подкрепа в рамките на структурите на Камарите от посочените страни – две от които в Турция, в рамките на Камарите в Истанбул и Измир – предоставя на разположение на италианския икономически оператор, който иска да инвестира в централна и източна Европа, цялото си наследство от познания и компетенции, които съответните Камари в страните нови и бъдещи членки са натрупали с времето във вид на вече финансирани проекти по европейските нормативи, благодарение на тяхната жива връзка с европейските реалности – институции и предприемачи.

За информация: www.italiandesk.info         


PROGETTO d’area a partecipazione dellePROGETTO d’area a partecipazione delle

ПРОЕКТ ЗОНА ЕВРОПА  с участието на Италианските търговски камари от Европа ОКОЛНА СРЕДА 2009”       

Италианска търговска камара в Германия, в качеството си на проектен лидер в сътрудничество с Италианските търговски камари в Барселона, Братислава, Брюксел, Будапеща, Истанбул, Измир, Лион, Лисабон, Лондон, Люксенбург, Мадрид, Мюнхен, Солун, София, Стокхолм, Цюрих започнаха дейности по серия от инициативи в сферата на устойчивото развитие  на околната среда и възобновяемата енергия с фокус над страните от Югоизточна Европа по-конкретно в скороприсъединилите се към ЕС страни. По-специално Италианска търговска камара в България има роля на координатор на дейностите на страните от Югоизточна Европа. Проекта е съфинансиран от Министерство на икономическото развитие на Италия и има за цел : установяване на диалог между фирмите от страните с по-голям техноличен напредък с тези от страните с по-слабо технологично развитие, за да се засили прилагането на модерни технологии за намаляване на отпадъците и тяхното коректно валлоризиране; да се подпомогнат италианските фирми да бъдат конкуретни на чуждите пазари; да се стимулират сътрудничества между италианските и български фирми от Централна и Северна Европа за обмен на технологии и бъдещо технологично развитие.

За информация: www.camcomit.bg


AEROSPACE 2010 - Tecnologie Aeronautiche e AerospazialiAEROSPACE 2010 - Tecnologie Aeronautiche e Aerospaziali

аеронавтика и космически технологии                  

Италианска търговска камара в България заедно с Италиански търговски камари в Лисабон и Мелбърн  се присъединиха към проект на камарите от Зонва Европа в проекта в сектора на космическит е и въздушни технологии, който се ръководи от Италианска търговска камара в Германия в партньориство с камарите от Франкфурт, Канада, фрнция, Великобритания, Чешка република, Испания, Швеция и Швейцария. Проекта е ссъфинансиран от Министерство на Икономическото развитие, и е част т стратегическите цели на същото, което даде зелена светлиназа динансиране на  78 индустриални проекта в сферата на аеровтиката  и електрониката на обща стойност от  480 милиона евро. Основните цели на проекта са да създаде и консолидира мрежата от контактии международни отношения, за валоризират в чужбина най-доброто от различните италиански клъстери, да се даде достъп на МСП до международни проекти, да се засилят отношенията между фирми за ефикасна размяна на добри практики на ниво иноваци, насърчаване на сектора като цяло.


B2B – Biella to BulgariaB2B – Biella to Bulgaria

    

проект B2B – Biella to Bulgaria

Търговска Камара на гр. Биела, Италия  с сътрудничество с АПИ Биела, Конфартиджанато Биела и Италианска търговска камара в България координира проект B2B Biella с цел да насърчи развитието на предприемачите от Биела чрез специално насочено популяризиране: на участващите фирми се предлага курс от персонализирани “съпътстващи услуги ” който предвижда услуги по обучение, специализирана консултантска помощ, участие в инициативи по промотиране, follow up и подпомагане след края на търг. мисии, което позволява фирмите да бъдат подкрепяни в различните фази на процеса на тяхната интернационализация в частност в България.

За информация : www.bi.camcom.it

Гледайте на място “EXPERIENCE ITALY SOUTH AND BEYOND – Италианските ресторанти сетифицирани с марка Италианско гостоприемство промотират Made in South of Italy“

Гледайте на място „Италианският опит КАЧЕСТВО – красивата страна , нейните традиции , нейната история и неговите продукции на дисплея в Експо 2015 

 

Гледайте на място „SIGNA MARIS“